Regulamin

REGULAMIN SERWISU WWW.PROSTA38.PL

§1 WPROWADZENIE

            Szanowni Państwo, oddajemy w Wasze ręce regulamin serwisu www.prosta38.pl. Dowiecie się z niego jakie warunki korzystania z usług serwisu, w jaki sposób możecie zamówić dania lub inne produkty, a także jakie przysługują zarówno Państwu, jak i nam prawa i obowiązki. Regulamin ten stanowi nierozłączną część umowy, którą zawieracie Państwo z nami dokonując zamówienia. Cieszymy się, że nasze dania mogą gościć w Państwa domach.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.prosta38.pl, zwanego dalej Serwisem, jest Elżbieta Zadrożna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „IMPULS” RESTAURACJA NIGHT CLUB ZADROŻNA ELŻBIETA, NIP 7392217725,  ul. Prosta 38, 10-029 Olsztyn, zwana dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy pod nr telefonu 728 568 569 oraz poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej: prosta38@wp.pl
  3. Regulamin Serwisu, zwany dalej Regulaminem, określa przedmiot i zakres usług świadczonych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu, przedmiot umowy zawieranej między Sprzedawcą a podmiotem korzystającym z Serwisu i dokonującym za jego pośrednictwem zamówień produktów, zwanym dalej Użytkownikiem, zasady zawierania i wykonywania umowy, a także prawa i obowiązki Użytkownika oraz Sprzedawcy. 
  4. Za pośrednictwem Serwisu sprzedawca umożliwia Użytkownikowi zawarcie umowy sprzedaży wybranych przez Użytkownika produktów lub gotowych dań, zwaną w dalszej treści „Umową sprzedaży”.
  5. Zamówienie przez Użytkownika wybranych dań lub produktów jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Użytkownika oferty zawarcia umowy sprzedaży. Oferta przestaje wiązać Sprzedawcę, jeżeli Użytkownik niezwłocznie po złożeniu zamówienia nie opłaci go, chyba że Użytkownik wybrał opcję płatności gotówką przy odbiorze.
  6. Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne. Płatność za zamówione przez Użytkownika dania i produkty jest zawsze szczegółowo określona w podsumowaniu zamówienia.
  7. Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu i przetwarza je na zasadach określonych w polityce prywatności dostępnej w Serwisie pod zakładką „Polityka prywatności” oraz w przepisach prawa.
  8. Polityka prywatności reguluje wszystkie kwestie związane z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych Użytkownika przez Sprzedawcę.
  9. Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych i aktualnych danych, w tym danych osobowych. Podanie danych nieprawdziwych, niepełnych lub nieaktualnych może skutkować niemożliwością prawidłowego wykonania umowy sprzedaży przez Sprzedawcę lub wstrzymaniem przez Sprzedawcę wykonania tej umowy z winy Użytkownika.
  10. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji danych, które uległy zmianie.
  11. Użytkownik nie ma możliwości zmiany adresu dostawy na inny niż podany w zamówieniu.
  12. Użytkownik ma prawo do dokonania rejestracji tylko jednego konta w Serwisie.
  13. Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania działań, które mogłyby utrudnić lub zakłócić działanie Serwisu. W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się takich działań Sprzedawca ma prawo zablokować jego profil.
  14. Użytkownik zobowiązuje się do niedokonywania nieprawdziwych zamówień oraz do terminowej zapłaty Sprzedawcy wynagrodzenia za zamówione dania lub produkty.
  15. Użytkownik loguje się w Serwisie za pomocą podania adresu poczty elektronicznej i hasła dostępu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie przez Użytkownika adresu poczty elektronicznej i hasła dostępu osobom trzecim.
  16. W przypadku zawarcia umowy sprzedaży przez osobę trzecią korzystającą z poczty elektronicznej i hasła dostępu do Serwisu przypisanego do Użytkownika umowa taka jest uważana za zawartą przez Użytkownika.

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Korzystanie z Serwisu wymaga posiadania przez Użytkownika urządzenia umożliwiającego połączenie z siecią Internet, jak również przeglądarki stron internetowych, jak np. Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera oraz oprogramowania akceptującego pliki cookies.

§4 PRZEDMIOT UMOWY I PROCEDURA ZAMÓWIENIA PRODUKTU

  1. Złożenie zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży nie wymaga zarejestrowania się w Serwisie.
  2. Przed zawarciem umowy sprzedaży Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem, potwierdzić fakt zapoznania się z Regulaminem poprzez zaznaczenie okienka wyboru, jak również zaakceptować postanowienia Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka wyboru.
  3. W razie wątpliwości co do treści Regulaminu lub znaczenia pojęć użytych w Regulaminie Użytkownik powinien skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną lub poprzez wysłanie do Sprzedawcy wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej w celu zaczerpnięcia określonych informacji i wyjaśnienia wątpliwości.
  4. Użytkownik ma możliwość wyboru dań lub produktów, które widnieją w Serwisie jako dostępne do zamówienia.
  5. W celu skompletowania zamówienia Użytkownik powinien wejść w zakładkę „Zamów online”, określić liczbę właściwych dań lub produktów, które chce zamówić, a następnie kliknąć w zakładkę „Dodaj do koszyka”.
  6. Po wybraniu określonego dania lub produktu po prawej stronie okna przeglądarki internetowej Użytkownik może zobaczyć szczegóły dokonywanego zamówienia i wybrać sposób jego dostawy.
  7. Po skompletowaniu zamówienia i wybraniu sposobu dostawy Użytkownik powinien kliknąć w zakładkę „Kasa”, po czym zostanie automatycznie przekierowany do formularza, w którym należy wpisać dane niezbędne do przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia i jego realizacji.
  8. Jeżeli Użytkownik wybrał opcję dostawy „Odbiór osobisty”, to w formularzu określa godzinę, o której chciałby odebrać zamówienie z siedziby Sprzedawcy, bądź wybiera opcję „Jak najszybciej”.
  9. Po uzupełnieniu formularza Użytkownik powinien kliknąć w zakładkę „Złóż zamówienie”.
  10. Użytkownik może również złożyć zamówienie drogą telefoniczną. Zamówienia na określone produkty lub dania są przez Sprzedawcę przyjmowane pod numerem telefonu 698 447 788.
  11. Rodzaje dań i produktów dostępne do wyboru w Serwisie mogą być modyfikowane przez Sprzedawcę w każdym momencie.
  12. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wysłania przez Sprzedawcę Użytkownikowi oświadczenia o akceptacji zamówienia.
  13. Aby złożyć zamówienie i złożyć Sprzedawcy oświadczenie woli o zawarciu umowy sprzedaży Użytkownik zobowiązuje się podać prawdziwe i aktualne dane niezbędne do prawidłowego wykonania umowy sprzedaży oraz opłacić zamówienie.
  14. Użytkownik może opłacić zamówienie, które odbierze w siedzibie Sprzedawcy korzystając z platformy płatności internetowych www.tpay.com, tj. poprzez płatność BLIK lub przelew online.
  15. Użytkownik może opłacić zamówienie z dostawą do klienta korzystając z platformy płatności internetowych www.tpay.com, tj. poprzez płatność BLIK lub przelew online; kartą płatniczą lub gotówką po wybraniu określonej opcji w trakcie składania zamówienia.
  16. Ceny podane w Serwisie są cenami brutto.
  17. Sprzedawca dostarcza zamówienia na terenie miasta Olsztyn. W przypadku braku określonej miejscowości na liście dostępnej w Serwisie przed dokonaniem zamówienia należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
  18. Sprzedawca nie przyjmuje zamówień wysyłanych do niego za pośrednictwem poczty elektronicznej, wiadomości sms oraz portali społecznościowych.
  19. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca dostarcza Użytkownikowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informację o konieczności jego opłacenia lub informację, o tym, że zamówienie zostało opłacone. 

§5 WYKONANIE UMOWY PRZEZ SPRZEDAWCĘ

  1. Zamówienia są dostarczane Użytkownikowi w zamkniętych pojemnikach, które znajdują się w papierowej torbie.
  2. Opakowania, w których znajdują się dania mogą być podgrzewane w kuchence mikrofalowej.
  3. Sprzedawca dostarcza zamówienie do rąk własnych Użytkownika lub innej osoby przebywającej pod adresem wskazanym przez Użytkownika w zamówieniu. Sprzedawca nie dokonuje weryfikacji tożsamości osoby, która odbiera zamówienie pod adresem wskazanym przez Użytkownika w zamówieniu.
  4. W przypadku niemożności dostarczenia zamówienia z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, przedmiot umowy uważa się za dostarczony, a Użytkownikowi nie przysługuje prawo do zwrotu środków. Przez przyczyny leżące po stronie Użytkownika rozumie się w szczególności nieuzasadnioną odmowę przyjęcia zamówienia przez Użytkownika, jak również dostarczenie zamówienia pod błędnie wskazany przez Użytkownika adres.
  5. Jeżeli Użytkownik wybrał dostawę zamówienia pod wskazany adres przez Sprzedawcę, to czas realizacji zamówienia wynosi do 4 godzin.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie zamówienia wynikłe ze zdarzeń losowych i innych przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
  7. Na żądanie Użytkownika Sprzedawca wystawia fakturę VAT.
  8. Zamówione dania powinny być spożyte niezwłocznie po ich dostarczeniu Użytkownikowi.
  9. Produkty inne niż dania powinny być spożyte w terminie oznaczonym na poszczególnych opakowaniach oraz przechowywane w lodówce lub innym miejscu, w którym temperatura wynosi od 2 do 4 stopni Celsjusza i jest ono przeznaczone do przechowywania żywności.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość, świeżość i przydatność do spożycia produktów, które nie zostały bezpośrednio po ich dostarczeniu spożyte lub umieszczone przez Użytkownika w lodówce lub innym miejscu opisanym w niniejszym Regulaminie.

§6 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE, PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku niezgodności dostarczonych produktów lub dań z zamówieniem lub zastrzeżeń związanych z dostarczeniem produktów Użytkownik jest uprawniony do wniesienia reklamacji poprzez wysłanie jej w formie pisemnej na adres Sprzedawcy określony w §2 ust. 1 Regulaminu w terminie 12 godzin od chwili wystąpienia zdarzenia uzasadniającego reklamację, w szczególności w przypadku niedostarczenia zamówienia bądź dostarczenia dań lub produktów niezgodnych ze złożonym przez Użytkownikowi zamówieniem. Użytkownik jest zobowiązany do uzasadnienia i udokumentowania niezgodności dostarczonych mu dań lub produktów ze złożonym zamówieniem.  W przypadku spożycia dania lub produktu reklamacja zamówienia nie będzie przez Sprzedawcę rozpatrzona. Sprzedawca jest zobowiązany do potwierdzenia przyjęcia reklamacji i rozpoznania jej w terminie 48 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia Użytkownika.
  2. Sprzedawca informuje, iż zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. z dnia 28 stycznia 2020 r., Dz. U. z 2020 r. poz. 287) Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, bowiem przedmiotem świadczenia Sprzedawcy są rzeczy ulegające szybkiemu zepsuciu oraz mające krótki termin przydatności.
  3. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  1. https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
  2. https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  1. Użytkownik będący konsumentem posiada następujące, przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tj. z dnia 16 września 2020 r., Dz. U. z 2020 r. poz. 1706), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej ze sprzedawcą,
  2. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tj. z dnia 16 września 2020 r., Dz. U. z 2020 r. poz. 1706), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a sprzedawcą.
  1. Użytkownik będący konsumentem może uzyskać nieodpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  2. Użytkownik nie może anulować złożonego i opłaconego zamówienia.

§7 INNE

  1. Sprzedawca udostępnia w Serwisie listę alergenów, menu oraz wykaz dostępnych produktów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany listy alergenów oraz menu bez podawania przyczyny.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość niedostarczenia dań lub produktów, które zamówił Użytkownik w sytuacji, gdy pomimo ich widocznej dla Użytkownika dostępności w Serwisie nie będzie w stanie ich przygotować lub dostarczyć Użytkownikowi, pod warunkiem poinformowania o tym Użytkownika w terminie 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.
  3. W przypadku istnienia jakichkolwiek przeciwwskazań zdrowotnych Użytkownik powinien przed zawarciem umowy sprzedaży skonsultować możliwość spożywania określonych dań, produktów lub ich składników z lekarzem.
  4. Zdjęcia i opisy dań oraz produktów umieszone w Serwisie są materiałami poglądowymi, których celem jest jedynie wyrobienie sobie przez Użytkownika ogólnego wyobrażenia o ich wyglądzie i cechach.
  5. Sprzedawca umożliwia Użytkownikowi otrzymywanie informacji o aktualnych promocjach i nowych produktach lub usługach za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz wiadomości SMS. W celu otrzymywania ww. informacji Użytkownik powinien uprzednio wyrazić zgodę na ich otrzymywanie poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka zgody. Zaznaczenie okienka zgody na otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości SMS nie jest obowiązkowe, a udzielona zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
  6. Ogłoszenia, cenniki, reklamy i inne informacje zamieszone w Serwisie uważa się za nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu.
  8. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje Użytkownika poprzez wysłanie mu wiadomości na wskazany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu zostaną także opublikowane w Serwisie.
  9. W przypadku zmiany Regulaminu Użytkownik zostanie poproszony o jego ponowną akceptację.
  10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.03.2021r.